Mycket har hänt i mitt liv. :)

Oj oj oj.. vart ska man börja egentligen..
Ska försöka att förklara från början. Jag som knappt sitter vid internet längre gick in på en utav mina gamla sidor och svarade på en utav killarna som hade skrivit till mig där. Och vi snackade bytte nummer och allt gick väldigt fort vi fastnade för varandra direkt. Så han skickade en dag när jag var på jobbet och frågade kan jag komma till dig idag? Och jag tänkte först att det blir ju väldigt sent plus att jag skulle jobba två dagar till. Men jag sa att han skulle komma och jag gick in till min arbetsledare inne på autoliv och jag fick beviljat ledigt. =) så jag fick spendera torsdag och fredag med honom. sedan var han tvungen att åka hem. Och om man säger såhär han bor inte bara en timme härifrån utan han bor i stockholm. Så han hade ett par mil hemåt. Sedan bestämde vi att jag skulle åka upp till han helgen efter och då hade jag med mig en kompis som heter emma så vi satte oss i bilen efter jag hade slutat å jobba och sedan drog vi iväg till lilla sthlm. Jag trivdes som fisken i havet. På lördagen när vi skulle gå ut och festa för Jocke jobbar som dj men han var ledig på lördagen för att spendera lite tid med mig. =) men vi hamnade där nere på pizzan ändå och jag sa till jocke att jag inte tänkte släppa honom. Och det slutade med att vi blev tillsammans den kvällen. =) allt gick väldigt fort om man säger så. Och detta hände alltså den 12 juli så det är en månad sedan igår faktiskt.
Han kom till mig helgen efter och var här i nästan två veckor. Sedan åkte jag med han upp till sthlm och var där i nästan två veckor. fast jag tog svängen förbi min kära kusin jannice också. Och om man säger såhär. Kusin vitamin du lär se mycket mera av mig nu. =)
Så alla som är rädda om mig och vet vad jag har gått igenom det sista säger jag bara jag mår helt underbart nu. =) Jag har träffat en jätte snäll kille som jag tycker om väldigt mycket. Han får mig att må jätte bra. =) puss på dig snygging.

Jo just det en sak till pappa åkte in förra veckan för blindtarmen var inflammerad shit vad rädd jag blev när alex ringde mig precis när jag hade vaknat. och sedan fick jag ett sms från lella så jag ringde mamma och sedan till juhani och berättade det. men allt är bara bra med pappa han har fortfarande lite ont men han överlever allt. =)

nu ska jag gå och äta frukost och kolla till tvättmaskinen och sedan åka iväg till jobbet. ska försöka att uppdatera lite oftare. =)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

ska bli skit kul o åka te stockholm... :P kanske ses där uppe fnissar jocke kommer väl hem då ifrån nånstans ? ;(minnet är bra men väldigt kort) hihi... hur är de annars syster yster? älskar dig <3

Postat av: mamsen

Grattis på din födelsedag.

2008-09-13 @ 07:57:19
Postat av: Alexandra

visst är den ler jag gillar den bilden ;)

2008-10-11 @ 22:14:45
URL: http://lawinborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback