Jobb jobb jobb

japp då jobbar man en hel del igen. usch jag ska jobba från torsdag till söndag nu. idag är min enda lediga dag. så jag ska inte göra mycket slappa lite. kanske ta å åka en sväng till min syster i lidköping. skulle åkt dit igår men jag var och körde upp för två truckar och jag klarade det. =) har två kvar på måndag ska bli skönt när man är klar med dom. =) så man är duktig nu är det motviktstrucken kvar typ hehe.. den andra kommer jag inte på vad den heter haha..

ja vad har hänt det senaste. jo inte så mycket faktiskt tar en dag i taget orkar inte skriva upp allt här. det är som det är säger jag bara. kärleken går det väldigt segt med men jag tar det lugnt. tänker inte förhasta mig in i något.. tar det som det kommer.. ni som vet räcker att ni vet. vill inte att alla här på nätet vet allt om mig så därförskriver jag det inte här nu.. utan blir det något så kommer det väl upp antar jag..

nä nu ska jag ta det lugnt resten av dagen kanske skriver något mer sedan. ha det gött allt folk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback