Nytt liv..

Ja vad ska man säga. Känns som att man kommer gå in i ett helt nytt liv nu i januari. Jag har bestämt mig för att folk inte ska få köra med mig och att allt kommer bli mycket bättre år 2009.
2008 har varit ett helvetes år för mig känns det som men som sagt nu mår jag bättre och ska göra allt i min makt att dåliga saker inte ska få hända. Förhoppningsvis så får jag nytt jobb i 2009 annars så kommer jag att börja läsa. Det är något som jag vill nu. Inser att jag trivs inom vården och att det är där jag vill hamna bara man kommer in och får en anställning på ett sådant ställe som jag är på nu. Trivs verkligen super där.
Jag kommer nog att börja skriva bloggen lite mer i januari också känner att jag inte kan skriva så mycket nu.

Kommentarer
Postat av: anna

hoppas 2009 blir ett bättre år då!

Postat av: Gunnel

GOTT NYTT ÅR!



Stor kram

2008-12-31 @ 13:04:34
URL: http://frump.bloggagratis.se
Postat av: Gunnel

Du har fått en utmärkelse av mig!



kramen

2009-01-04 @ 10:54:31
URL: http://frump.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback