Idag är det midsommar..

Japp går kvällen gick inte som jag ville eller ska man säga natten.. Men skitsamma det kommer fler tåg. GIck och lade mig vid ett tiden typ. Vi får se helt enkelt hur det blir på den fronten som jag sitter och tänker på..

Nu ska jag strax börja göra ordning mig för att åka iväg till lidköping för att hämta min lilla syster och sedan åka iväg till Kålandsö. Sedan så ska jag åka hem tidigare eftersom jag ska hem till Marco sedan och fira lite. Får se om jag dricker. Tror dock inte det eftersom jag inte har någon skjuts hem. Men det kanske man fixar under kvällen eller så helt enkelt en nykter midsommar. Det spelar ju ingen roll det heller.

Nä om man ska försöka å göra ordning sig så man hinner innan man ska iväg. ska ju in i duschen och sedan föna håret och platta det. :D

Ha en toppen midsommar iaf..

Kommentarer
Postat av: Alexandra [lolabrin]

glömde av o nämna henne men nu äre gjort :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback