Vad händer på midsommar?

Denna frågan har jag ställt mig många gånger om och om igen. Men som det ser ut nu så ska jag åka ut till Kålandsö med mamma, pappa och alex. Kanske Lella och Patrik också. en var nog inte 100% säkert ännu. Jag skulle haft med mig min vän Monica också men hon bestämde sig för att åka ner till göteborg och fira med hennes pojkvän. Sedan efter att jag har ätit ute på kålandsö så blir det nog att åka hem till min kära vän Marco. Blir nog lite firande där hemma hos han. Hoppas på det för då kanske en kille kommer dit som jag precis har börjat att träffa. Han är så söt på alla sätt och vis. Om man säger såhär för att inte ta saker och ting i förväg så hade han matchat familjen/släkten väldigt bra. Han är lika spontan, gillar att skämta osv. Han får mig att känna som jag inte kännt på länge. Det kan gå vägarna för mig eller så kan det gå rent åt helvete vi får väl se.
Men som det verkar just nu så ser allt ljust ut. :D
sedan kan jag säga att en person som har funnits i mitt liv och betytt väldigt mycket för mig finns inte kvar där så nu kan jag äntligen gå vidare men jag ska bara försöka att byta line på jobbet så kommer jag att gilla att gå till jobbet igen.

Idag fick vi åka hem tidigare från min line för att kolla på fotbollen men kan säga såhär långt att jag skulle inte åkt hem för matchen är värdelös. Sverige kommer förlora som jag har sagt hela dagen. Nu är det ca 10 minuter kvar av matchen när jag skriver detta och det står 2-0 till ryssland.
I morgon så börjar jag redan klockan tolv. Men kommer få gå hem tidigare men ska se om man kanske kan åka någonstans efter jobbet ;) undrar vart lilla johanna kommer att åka då. hehe bara jag som vet.
nä nu ska jag kolla klart på matchen, sedan hoppa in i duschen och kanske se om man kanske kan få städat lite och sedan gå och lägga sig. :D

Natti natti på er alla ska försöka uppdatera lite oftare..

Kommentarer
Postat av: Lella!

haha jag vet nog vart du tar vägen;) hihi. Börjar väl på R eller?

Postat av: Alexandra [lolabrin]

ses sen syter yster :D ler love..(l)

2008-06-20 @ 10:33:56
URL: http://lolabrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback