Vad vill jag?

Jag vet inte vad jag vill längre. Helt plötsligt så är jag kluven igen. :S jag gillar en kille sedan har en annan kille visat intresse för mig och jag är helt nollställd vet inte vad jag vill. vet inte ens om killen jag är intresserad av är intresserad av mig eller så är han det fast han inte vill ha någon flickvän just nu i sitt liv. men jag tänker inte sitta å vänta på något som aldrig kommer att ske kanske. Så jag ska träffa den andra killen så får vi se hur det går. Det sjuka är att dom är kompisar. Men ska träffa denna killen som kompis och lära känna honom.. Ska nog åka dit någon gång i helgen nu så får vi se vad jag hittar på..

Jobbet går bra iaf. Har börjat med min truckutbildning så det går framåt där iaf. Fast vet inte om jag kommer att klara av det. Men jag ska göra ett försök så får man se lite sedan.


Kommentarer
Postat av: alexandra [Lolabrin]

aaah rätt tänkt, man kan ju tyvärr inte sitta o vänta på alla andra... har inte tid till sånt :( puss <3

Postat av: Frump

Bra inställning Johanna! Lev livet och ta för dig, snart nog hinner allvaret (och åldern) i kapp en och då ångrar man allt man inte gjort, tro mig, jag vet fnissar



Kram!

2008-06-14 @ 19:05:57
URL: http://Frump.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback