början av nya året..

Ja vad ska man skriva för något. första veckan på det nya året jobbade jag ca 50tim från fredag till torsdag. Mår lite dåligt över det eftersom min syster inte har jobbat lika mycket som jag dock. Men sedan på fredagen så bestämde jag mig. Nä nu ska jag ha det lite lugnt. så jag åkte upp till stockholm för att hälsa på mina vänner så jag var där från fredag till söndag kom hem igår vid 22 tiden ungefär. Sedan idag skulle jag ha jobbat men min lillasyster fick den turen av mig. Så nu är jag ledig fram t.o.m. onsdag det är ganska skönt faktiskt men nu sitter man och funderar på vad man ska göra istället det som är lite jobbigt. men jag ska bara ta det lilla lugna.. Sedan vet jag inte riktigt vad jag vill med livet heller. den ena efter den andra sårar mig hela tiden det tar på mina krafter. ena stunden betyder man massor för en men andra så skiter dom i mig. Och det är många som har gjort så nu på ett litet tag bara. Vad är det för något som jag gör fel hela tiden? Varför kan inte jag få må bra som alla andra. Det är faktiskt riktigt jobbigt i mellanåt.
Men det är väl som det är antar jag.
Får hoppas att året kommer att bli lite bättre iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback