Sauna

Åh det var så skönt att få basta idag det var länge sedan det kändes så skönt. Man känner verkligen att man har rensat kroppen. kommer nog åka hem till mina föräldrar lite oftare för att basta.

Ja just det. Det har jag glömt att skriva åker iväg till sthlm igen den 28 januari. Då ska jag hem till jocke eller hem till hans mamma eftersom vi ska åka upp till sälen och åka skidor. det ska verkligen bli toppen. =) vi är ett gäng på 8 personer som ska åka upp. jag tänkte jag skulle hyra snowboard en dag och testa på å se om jag kan åka. Vill gärna prova det en dag har aldrig stått på ett par skidor eller snowboard egentligen. Men ska bli riktigt roligt. sedan kommer jag simma lite i poolen och sola solarium. Jag och hans mamma.. Ska bli riktigt roligt. ska ha med mig datorn också så man kan hålla kontakten med dom här nere också.. =) nä nu ska jag dra och kolla på tv tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback