Telefonen

Ja nu har jag suttit och pratat med en person som jag tycker jätte mycket om. Hon betyder en hel del för mig. Hon säger verkligen dom rätta orden till mig. Bara jag kan leva upp till hennes förhoppningar. Ska bli skönt å komma bort å prata lite mera med henne. Men jag är delvis nervös för den resan jag ska se till så det går så som jag vill men är inte 100 på att det kommer att göra det men jag måste ju ändå chansa för att vinna något. Kan inte bara sitta ner och tro att allt kommer att ske av sig själv. Det har det aldrig gjort när det gäller mig jag får kämpa för allt och det är ju bra det också det får mig att hålla igång. =)

nu ska jag snart sova lite hade jag tänkt. ska upp och simma i morgon och lämna lite blod. Hoppas att det kommer till nytta för någon som verkligen behöver det. =)

Kommentarer
Postat av: Chrillian

hoppas du simmar lugnt imorrn bara =)

inget får hända dig....



kramar ;)

2009-01-13 @ 00:43:29
Postat av: alexandra

vem är hon ? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback